.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قيمت روز لپ‌تاپ

دنيای اقتصاد: روند قیمت‌ها در بازار لپ‌تاپ طی یک هفته اخیر ثابت بوده و تغییر چندانی نکرده است، اما میزان تقاضا در بازار این کالا نسبت به هفته گذشته در حد چشمگیری کاهش یافته است.

 

به گفته فعالان بازار لپ‌تاپ، کاهش تقاضا برای لپ‌تاپ قابل پیش‌بینی بود و کسبه بازار می دانستند که رشد تقاضا در بازار موقتی است، چرا که بیشترین حجم تقاضا مربوط به مدل‌هایی خاص با میانگین قیمت یک میلیون تومان بود که اکنون این مدل‌ها در بازار کمیاب‌تر از قبل شده‌اند.
محسن بهنامی از کسبه بازار در این رابطه می‌گوید: کاهش میزان تقاضا در بازار لپ‌تاپ علت مشخصی ندارد و به نظر می‌رسد این روند تا زمان عرضه نمونه‌های جدید ارزان به بازار ادامه یابد. ذاکری یکی دیگر از کسبه بازار لپ‌تاپ هم می‌گوید: خریداران تصور می‌کنند قیمت‌ها در بازار کامپیوتر با نوسانات لحظه‌ای نرخ ارز تغییر می‌کند و انتظار دارند زمانی که دلار ارزان می‌شود ما هم قیمت‌ها را کاهش دهیم، اما متوجه نیستند که این تغییرات موقتی است و ما نمی‌توانیم به شرایط بازار اعتماد کنیم و پای سرمایه‌مان در میان است.
این فعال بازار در پاسخ به این سوال که چگونه است که با افزایش قیمت دلار ناگهان قیمت‌ها در بازار کامپیوتر افزایش می‌یابد گفت، این سیاست بازار است که ما پیرو نرخ ارز باشیم. اما باید طوری از این جریان پیروی کنیم که سرمایه‌مان به خطر نیفتد.


 

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 31 تير 1391
چطور وقتی دلار بالا مبره قیمتها فورا میپره میره بالا اما وقتی پایین مباد آقابان به فکر حفظ سرمایه و ... هستند اینها از ..... سوء استفاده می کنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.